No tiem Latvijas iedzīvotājiem, kas 24. februāra vakarā daļu sava laika atvēlējuši televīzijas programmu vērošanai, 45 procenti skatījušies Eirovīzijas dziesmu konkursa nacionālās atlases tiešraidi Latvijas Televīzijas pirmajā programmā.
No tiem Latvijas iedzīvotājiem, kas 24. februāra vakarā daļu sava laika atvēlējuši televīzijas programmu vērošanai, 45 procenti skatījušies Eirovīzijas dziesmu konkursa nacionālās atlases tiešraidi Latvijas Televīzijas pirmajā programmā. Kā informē LTV sabiedrisko attiecību speciāliste Agita Bērziņa, šā koncerta kopējā auditorija sasniedza 561 300 skatītāju. Masu saziņas līdzekļu un reklāmas izpētes firmas «BMF Gallup Media» sniegtie dati liecina, ka konkursa nacionālo atlasi šogad noskatījās par 112 800 skatītājiem vairāk nekā pērn.