No 24. marta stājusies spēkā VID instrukcija «Vienošanās par elektronisko dokumentu parakstīšanu ar elektronisko parakstu, izmantojot VID elektroniskās deklarēšanas sistēmas pakalpojumus, un šo pakalpojumu nodrošināšana».
No 24. marta, kad stājusies spēkā VID instrukcija “Vienošanās par elektronisko dokumentu parakstīšanu ar elektronisko parakstu, izmantojot VID elektroniskās deklarēšanas sistēmas pakalpojumus, un šo pakalpojumu nodrošināšana”, fiziskām un juridiskām personām, izmantojot Elektroniskās deklarēšanas sistēmu (EDS), ir iespēja iesniegt VID elektroniski parakstītas normatīvajos aktos noteiktās deklarācijas, pārskatus un nodokļu aprēķinus, neiesniedzot tos papīra formā. Līdz ar to VID jau pašlaik sācis darboties elektroniskais paraksts,– informē VID Komunikācijas nodaļas priekšniece Agnese Grīnberga.