Finanšu un administrācijas lietu komiteja nolēma nepiešķirt 70 000 latu, lai uzņemtu Latviju prezentējošu klipu grupas «Prāta vētra» dziesmai «Māsa nakts».
Finanšu un administrācijas lietu komiteja nolēma nepiešķirt 70 000 latu, lai uzņemtu Latviju prezentējošu klipu grupas “Prāta vētra” dziesmai “Māsa nakts”.
Vizuālo fonu veidotu Rīgas arhitektūra un pilsētas skulptūras, videoklipa garums būtu 3,5 minūtes, un to trīs mēnešus septiņas reizes dienā demonstrētu mūzikas kanālā “MTV Europe”. Tāda bija grupas “Prāta vētra” iecere, ja tiktu uzņemts dziesmas “Māsa nakts” videoklips. Taču finansējums tam netika piešķirts.
Klipa ieceres autori uzskata, ka videoklips varētu kalpot kā Rīgu reklamējošs materiāls, taču Finanšu un administrācijas lietu komiteja šonedēļ atkārtoti skatīja līdzekļu pieprasījumu “Prāta vētras” dziesmas videoklipam un nolēma nepiešķirt 70 000 latu SIA “Vilks studija”, lai segtu “Māsa nakts” uzņemšanas tehniskās un citas izmaksas. Deputāti, lemjot par finansējumu, ņēma vērā Rīgas Domes Kultūras, mākslas un reliģijas lietu komitejas lēmumu neatbalstīt videoklipa uzņemšanu.
SIA “Vilks studija” sadarbībā ar “Prāta vētru” bija piedāvājuši popularizēt Latvijas un Rīgas tēlu kā šā reģiona kultūras centru, nevis kā vietējo spēļu biznesa un seksa industrijas metropoli.
Kultūras, mākslas un reliģijas lietu komitejas deputāti jau iepriekš norādīja uz klipa dārdzību un atzina, ka videoklips, lai arī tajā būs redzamas Rīgas mājas un skulptūras, var neļaut saprast, ka tiek stāstīts par Latvijas galvaspilsētu, tāpēc piešķirt pašvaldības līdzekļus nebūtu atbalstāms.
Jāatgādina, ka 2004. gadā pēc valsts tūrisma aģentūras pieprasījuma translēšanai CNN pasūtītā klipa, kas popularizē Latvijas tēlu, izveide izmaksājusi ap 20 000 latu, bet tā pārraidīšana apmēram trīsdesmit reižu CNN kanālā – ap
80 000 eiro. Kopējā “Prāta vētras” videoklipa tāme ir 81 857 lati, tāpēc Domei lūgts līdzfinansējums, kas gan ir lielākā daļa visu izmaksu.