Jelgavniece Baiba pēc piedzīvotā jaunā tirdzniecības centra IKI atklāšanas dienā atzīst, ka nu veikalu atvēršana vairs neizraisa tik lielu ažiotāžu kā agrāk, tomēr dažādu atgadījumu netrūkst.
Jelgavniece Baiba pēc piedzīvotā jaunā tirdzniecības centra IKI atklāšanas dienā atzīst, ka nu veikalu atvēršana vairs neizraisa tik lielu ažiotāžu kā agrāk, tomēr dažādu atgadījumu netrūkst.
Otrdien lielveikalā IKI pircēja vēlējusies iegādāties Čīles vīnu, kam piemērotas atlaides. Tomēr pēc pailgas gaidīšanas pie kases izrādījies, ka šo preci nopirkt nevar, jo dati nekur nav ievadīti, arī ar roku informāciju datorizētajā sistēmā neesot iespējams ievadīt. Ko tādu veikalā gadījies piedzīvot pirmo reizi.
Elektropreču tirgotavā viņa sagaidīja nākamo “pārsteigumu”. Pēc birojam nepieciešamas ierīces iegādes izrādījies, ka veikala pirmajā darba dienā klientiem nav iespējams izsniegt stingrās uzskaites kvītis, ko pievienot grāmatvedības dokumentiem. “Pārdevēja pēc dokumenta ar kases aparāta čeku aicināja ierasties pēc dienām trim. Šādā gadījumā būtu normāli, ja tirdzniecības tīkls piedāvātu klientam par pirkumu vairāk nekā simt latu vērtībā atvest stingrās uzskaites kvīti. Diemžēl nekā. Bezmaksas piegāde visā Latvijā elektropreču tīklā acīmredzot attiecas tikai uz precēm un reklāmas izdevumiem, kas tiek izplatīti patērētājiem. Faktiskā situācija no reklamētās tomēr atšķiras,” pauda jelgavniece.
Intereses vadīta, viņa iegriezusies arī tirdzniecības centra modes audumu veikaliņā. Gribējusi vien apskatīties, nevis kaut ko iegādāties. Pārdevējas bijušas ļoti laipnas un tūlīt piedāvājušas palīdzēt. “Bet ko gan var palīdzēt cilvēkam, kas iegājis tikai palūkoties preces un cenas,” pie sevis domājusi pircēja. Tiesa, viņa ievērojusi, ka cenas nav izvietotas pie visām precēm, kā prasa patērētāju tiesības. Modes audumu veikals neesot vienīgais, kas jaunajā tirdzniecības centrā šinī ziņā grēkojot.