Balticom pārstāvis atbild uz svarīgiem jautājumiem
Balticom Jelgavā darbojas jau vairākus mēnešus, pastāstiet, kā iedzīvotāji reaģē uz jauno operatoru?
Arī mums šī ir jauna pieredze, jo vēl nesen strādājām galvenokārt Rīgā. Bet tagad mēs veidojam savu tīklu visās lielākajās Latvijas pilsētās. Šobrīd mums jau ir vairāk nekā 90 tūkstoši klientu. Jelgava mūs uzņēma ļoti sirsnīgi! Šķiet, ka pilsēta ilgojās pēc veselīgas konkurences, komunikācijas un pārmaiņām. Pateicoties mūsu klātbūtnei, cilvēkiem ir iespēja izvēlēties sev piemērotāko – kvalitātes un budžeta ziņā. Kā sapratām, Jelgavā cilvēki viens otru pazīst caur 2-3 rokasspiedieniem, tāpēc nāk pie mums ar ģimenēm un ņem līdzi draugus. Tā ir uzticības pazīme.
Kāpēc izvēlēties optisko internetu, ja ir mobilais?
Īsumā runājot, optiskais internets sniedz iespēju maksimāli izbaudīt interneta sniegtās priekšrocības. Tērzējiet ar draugiem, lasiet ziņas, atbildiet uz darba e-pastiem, skatieties filmas un YouTube, spēlējiet tiešsaistes spēles – savienojums būs stabils. Jo optiskā interneta ātrums nav atkarīgs no mobilās stacijas noslodzes un laikapstākļiem. Šāds savienojums būs ērts gadījumos, kad internetu lieto visa ģimene, jo tad var tīklam pieslēgt vairākus portatīvos datorus, viedtālruni, planšetdatoru un neuztraukties par interneta kvalitāti.
Par internetu Jūs pastāstījāt, bet ko varat pateikt par televīziju?
Šobrīd mums ir 115 kanāli, no kuriem 75 ir HD kvalitātē. Kas ir svarīgi – par augstas izšķirtspējas kanāliem mēs neprasām papildus maksu. Mēs cenšamies atlasīt tādu saturu, lai ikviens varētu atrast tieši sev vajadzīgo. Tāpēc pie mums būs interesanti gan sporta cienītājiem, gan kinomīļiem, gan ģimenēm ar bērniem. Balticom interaktīvo TV var skatīties 6 ierīcēs vienlaikus un ņemt līdzi visā Latvijas teritorijā – tas ir ļoti ērti.
Bet ko darīt klientiem, kuriem pēc pieslēgšanas radušies jautājumi?
Uzreiz zvaniet vai rakstiet mums! Jebkurai situācijai ir iespējams risinājums, un mēs noteikti palīdzēsim to rast. Retie darbības traucējumi ir saistīti ar ārkārtas gadījumiem. Protams, šādos brīžos mēs cenšamies nodot informāciju klientiem – sūtīt SMS, uzstādīt automātisko atbildētāju vai publicēt ierakstu sociālajos tīklos. Starp citu, mūsu tehniskais atbalsts strādā 24 stundas diennaktī un arī visās brīvdienās, tāpēc varat sazināties ar mums jebkurā laikā.
Kāda, jūsuprāt, ir jūsu uzņēmuma galvenā atšķirība?
Mūsu klienti saka, ka esam uzņēmums ar cilvēcīgu seju. Jo mēs pievēršam lielu uzmanību apkalpošanas kvalitātei. Mēs savā starpā to saucam vienkārši par rūpēm. Katrs darbinieks zina, kas tas ir un cik svarīgi ir rūpēties par saviem klientiem. Mēs neatstājam klientu vienu ar viņa problēmām, mēs meklējam risinājumu un vienmēr speram soli pretī. Mēs vēlamies, lai klients pie mums justos labi un mierīgi, lai viņš nebaidītos ar mums sazināties un nesaskartos ar rupjībām. Mums pat ir savs teiciens: “Balticom ir atbildīgs par tiem, ko ir pieslēdzis”.
Uz jautājumiem atbildēja
Marija Protasova
Individuālo risinājumu
nodaļas vadītāja.