Sākot ar 1. oktobri, SIA “Gren Jelgava” par 0,32 eiro paaugstina maksu par tiešo norēķinu pakalpojumu ar drukāta papīra rēķina sagatavošanu un piegādi – tā būs 1,59 eiro (bez PVN). Maksas izmaiņas ir saistītas ar rēķinu drukāšanas un piegādes dzīvokļu īpašniekiem izmaksu pieaugumu no pakalpojumu sniedzējiem. Kā uzsver uzņēmumā, izmaiņas attiecas tikai uz tiem klientiem, kuri saņem drukātus rēķinus papīra formātā. Maksa tiešo norēķinu pakalpojumam ar elektroniski piegādātu rēķinu e-pastā vai “Gren” klientu portālā, kas ietver maksu par datubāzes uzturēšanu, maksas sadalījumu un elektroniskā rēķina sagatavošanu, nemainās un saglabāsies līdzšinējā apmērā – 1,27 eiro (bez PVN).
Klienti, kuri saņem SIA “Gren Jelgava” rēķinus par siltumenerģiju papīra formātā, aicināti izvērtēt iespēju saņemt rēķinus elektroniski e-pastā vai “Gren” klientu portālā un atteikties no rēķina saņemšanas drukātā veidā. To var izdarīt, rakstot brīvas formas pieteikumu uz e-pasta adresi klienti.jelgava@gren.com, sazinoties ar Klientu apkalpošanas centru pa tālruni 63007055 vai kļūstot par klientu portāla mans.gren.lv lietotāju un atzīmējot portālā vēlmi atteikties no drukāta rēķina. Tiem klientiem, kuriem nav iespēju saņemt rēķinu elektroniski, “Gren” Klientu apkalpošanas centrs piedāvās iespēju pašiem atnākt uz Klientu apkalpošanas centru Pasta ielā 47 un saņemt rēķina izdruku bez maksas.
Rēķinu saņemšana e-pastā vai klientu apkalpošanas portālā ir ātrāks, ērtāks, videi un resursiem saudzīgāks un attiecīgi arī lētāks rēķina saņemšanas risinājums, kas nerada papildu izmaksas un laika patēriņu.
Tālrunis informācijai – 63007055, e-pasts: klienti.jelgava@gren.com.
Ziņu sagatavoja SIA “Gren Jelgava”
Foto: SIA “Gren Jelgava”
Reklāma