Abonē e-avīzi "Zemgales Ziņas"!
Abonēt

Vai tīkla mārketinga bizness ir laba darba iespēja?

Viens no cilvēka pamata uzdevumiem dzīvē ir strādāt, lai finansiāli nodrošinātu sevi un ģimeni. Un šeit mēs atduramies pret jautājumu – kādu darbu izvēlēties? Tādu, kas nesniedz nekādas izaugsmes iespējas un garīgu gandarījumu, taču stabili ik mēnesi papildina ģimenes budžetu. Jeb darbu, kas sniedz lielu izaugsmes poteciālu un garīgu piepildījumu, bet, to darot, nav skaidri zināma kāda būs nākamā mēneša peļņa.

Ja esat viens no tiem, kas nevēlas iestigt rutīnā, strādājot darbu, kas nepatīk, tad šis raksts domāts tieši jums. Viena no iespējām, kā nopelnīt, ir, piemēram, investēt naudu, ieguldot to akcijās. Taču, ja meklējat pamatdarbu, kur varat būt pats sev priekšnieks, tad iesakām padomāt par iespēju sākt pašam savu biznesu, pievienojoties kādam tīkla mārketinga uzņēmumam.

Mūsdienās arvien populārāks kļūst tīkla mārketinga bizness, par kuru joprojām tiek diskutēts daudz. Tīkla mārketings ir nozare, kas atzīta pasaulē par vislabāko biznesu. Tas ir uzņēmējdarbības modelis, kas balstās uz individuālu pārdošanu, ļaujot šim biznesa pārstāvim strādāt no jebkuras vietas pasaulē, kur ir stabils interneta pārklājums. Jā, šajā biznesā aktīvi tiek veidota arī sadarbība ar citiem partneriem vai pārdevēju tīkliem, jo tas palīdz piesaistīt jaunus klientus un slēgt pārdošanas darījumus.

Viens no lielākajiem plusiem ir tāds, ka, uzsākot šo biznesu, cilvēkam ir iespēja to apvienot ar savu tā brīža pamata darbu. Pēc tam tas var izvērtēt, vai vēlas turpināt darboties tikai Tīkla mārketingā vai grib to turpināt, joprojām apvienojot to ar pamatdarbu. Bet veiksmīgi cilvēki, kuri pievienojas Tīkla mārketingam un grib veidot savu personīgo biznesu, visbiežāk aiziet no sava pamatdarba.

Ja ārvalstīs ir daudz cilvēku, kas ar tīkla mārketingu nodarbojas profesionālā līmenī, tad Latvijas sabiedrībā par to joprojām valda dažādi mīti. Latvijā joprojām tiek uzskatīts, ka strādājot kādā tīkla mārketinga uzņēmumā, cilvēkam nav iespējams nopelnīt.

Kāpēc Latvijas sabiedrībā valda šāds uzskats? Tas līdz mūsdienām ir atnācis līdzi no deviņdesmito gadu sākuma. Iespējams, ka cilvēkiem ir tāds viedoklis tāpēc, ka tajā laikā visi uzbāzās ar saviem produktiem, dauzījās pie cilvēku durvīm. Un pašsaprotami, ka tas cilvēkus atbaida. Mūsdienās šajā biznesā tiek strādāts pavisam savādāk – izmantojot internetu un taisot dažādas prezentācijas, ļaujot cilvēkiem izmēģināt pieejamos produktus un pašiem izlemt, vai viņus apmierina to kvalitāte un cena.

Nenopelna tikai tie, kas neko nedara. Tie, kas dara, nopelna. Ir cilvēki, kas saka: “Tīkla mārketings nestrādā!”, bet atbilde uz to ir šāda: “Nē, mīļais, nestrādā tu!”

Cik var nopelnīt tīkla mārketinga biznesā? Peļņas iespējas ir neierobežotas! Un jāatceras, ka, gluži kā jebkurā darba vietā, arī šajā nenopelna tikai tie, kas neko nedara. Tie cilvēki, kas aktīvi strādā, nopelna patiešām labi, spējot atļauties ne tikvien parastus, bet pat luksusa dzīves apstākļus.

Līdzīgi raksti

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
ZZ.lv komanda.