Abonē e-avīzi "Zemgales Ziņas"!
Abonēt

Pasākumu reklāma, izmantojot e-pasta mārketingu

E-pasta mārketinga pasaule ir dinamiska un daudzpusīga. Tās galvenais mērķis? Piesaistīt apmeklētājus jūsu pasākumiem un zīmolam.

Smaily: “Lai gan mēs iepriekš esam koncentrējušies uz vebināru reklāmu, šajā rakstā pievērsīsim vairāk uzmanības cita veida pasākumu reklamēšanai. Tomēr principi paliek nemainīgi: piesaistīt uzmanību, panākt iesaisti un uzturēt kontaktu.

Kādēļ pasākumu reklamēšanai izmantot e-pasta mārketingu?

  • Mērķēta auditorijas piesaiste: atšķirībā no plaša spektra reklāmām e-pasta ziņojumi tiek adresēti personām, kuras ir izrādījušas interesi par līdzīgiem notikumiem vai tēmām, nodrošinot augstāku iesaistes līmeni.
  • Ekonomisks: ar minimāliem ieguldījumiem e-pasta kampaņas var dot ievērojamu atdevi, it īpaši salīdzinājumā ar tradicionālajām reklamēšanas metodēm.
  • Izmērāmi rezultāti: ar e-pasta kampaņām saistītie rīki un analīze nodrošina reāllaika atgriezenisko saiti, ļaujot veikt korekcijas un optimizēt.

Kādi ieguvumi ir pasākumu reklamēšanai, izmantojot e-pastu

Saskaņā ar statistiku, ar notikumiem saistīto e-pastu vidējais atvēršanas rādītājs ir 20,51%. Tie darbojas kā spēcīgs instruments, lai piesaistītu jūsu auditoriju, palielinātu uzticību zīmolam un galu galā palielinātu jūsu pasākuma apmeklētību. 

  • Iespēja aizsniegt noteiktu auditoriju. Pasākumu organizatoriem ir iespēja segmentēt e-pastu saņēmējus, balstoties uz demogrāfiskajiem datiem, interesēm, agrākiem apmeklējumiem, ļaujot viņiem pielāgot savu ziņojumu īstajiem cilvēkiem. 
  • Iespēja veidot personalizētas ziņas. Tā ir iespēja uzrunāt klientus vārdā un sniegt atbilstošu informāciju par notikumiem, pamatojoties uz viņu vēlmēm. Šī personalizētā pieeja liek apmeklētājiem justies novērtētiem un palielina viņu iesaisti e-pasta saturā.
  • Iespēja veidot attiecības ar apmeklētājiem. Tas ne tikai palielina turpmāko pasākumu apmeklējumu skaitu, bet arī rada aizstāvjus, kas izplatīs pozitīvo ziņu no mutes mutē.
  • Iespēja sekot līdzi saviem mārketinga pasākumiem. Pasākumu organizatori var pārraudzīt atvēršanas rādītājus, vidējo klikšķu skaitu un citas metrikas, kas ļauj izmērīt e-pasta kampaņu panākumus. 
  • Iespēja pārdot vairāk biļešu. Pētījumi liecina, ka e-pastam ir augsts ROI un vidējais klikšķu skaits, padarot to par efektīvu reklāmguvumu kanālu. Iekļaujot pārliecinošus aicinājumus uz darbību un nodrošinot vienkāršus biļešu iegādes veidus, pasākumu organizatori var veicināt biļešu pārdošanu un palielināt apmeklētību.


Perfektās e-pastu sekvences izveide pasākuma reklāmēšanai

  • Iepazīstināšana:

Izmantojiet pārliecinošus vizuālos un informatīvos materiālus par to, ko dalībnieki var sagaidīt, un noteikti izmantojiet gan savu esošo adresātu sarakstu, gan visus iepriekšējo dalībnieku sarakstus.

  • Biežums un laiks:

Ja komunicēsiet pārāk bieži, jūs riskējat kaitināt potenciālos dalībniekus; pārāk reti, un viņi var par jums aizmirst.

  • Saturs un dizains:

Vizuālajiem materiāliem jābūt kvalitatīviem, atbilstošiem, un tos ir jāpapildina ar skaidriem aicinājumiem uz darbību.

  • Tagu lietošana:

E-pasta atzīmes piedāvā racionalizētu veidu, kā atzīmēt un klasificēt e-pastus, nodrošinot, ka neviens potenciālais apmeklētājs neatkrīt, un tagu izmantošana e-pasta mārketinga platformā ļauj labāk pārvaldīt savas kampaņas un mērķa grupas.

Komunikācija pēc pasākuma:

Pateicības e-pasts ne tikai parāda, ka jūs apmeklētāju novērtējat, bet arī var būt platforma atsauksmju apkopošanai, nākotnes notikumu reklamēšanai vai ekskluzīvu piedāvājumu izziņošanai apmeklētājiem.

Līdzīgi raksti

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
ZZ.lv komanda.